משרד:  072-3201205 א'-ה' 08:00-19:00 | תשלום חובות: 04-8600100 א'-ה' 08:00-18:00   פקס: 04-8678830     רח' הבנקים 3, חיפה (זמינות בכל איזור המרכז) 

עורך דין תביעות ייצוגיות

מה היא מטרת התביעות הייצוגיות? מה היא הדרך הטובה ביותר להגיש לבית המשפט תביעה ייצוגית? איך בוחרים עורך דין תביעות ייצוגיות?

רבים מאיתנו נתקלים חדשות לבקרים בכל מני עוולות כאלה ואחרות אשר פוגעות פגיעה ישירה בציבור גדול מאוד, פגיעות אלו עשויות להיות פגיעות של איכות הסביבה ומפגעים סביבתיים כאלה או אחרים ואלו יכולים להיות מפגעים צרכניים של חברות ענק או גופים כאלה ואחרים.

אם כן מדוע יש צורך לעשות שימוש בתביעה ייצוגית? שימוש בכלי הזה של תביעה ייצוגית יאפשר לקבוצה גדולה של צרכנים או נפגעי אותו עוות לגרום להתערבות בית המשפט ולשינוי המצב הקיים. לא פעם אנו נתקלים במקרים בהם הנזק הכספי שנגרם לנו כתוצאה מאותה עוולה הוא מזערי, כמו למשל גביית עמלות לא תקינה, ולכן לא ניתן לתבוע את אותו הבנק בתביעה אישית על סכום כל כך נמוך, במקרה כזה הוכחה כי הרבה מאוד אנשים נפגעו מאותו מקרה עשוי להוביל לתביעה ייצוגית בעזרתו של עורך דין תביעות ייצוגיות.

עורך דין תביעות ייצוגיות ידע לכוון את התובע במקרה הצורך למסלול הפעולה הנכון ביותר. בשונה מתביעה רגילה בו בית המשפט מחויב להתייחס לכל תביעה ולדון בה, במקרה של תביעה ייצוגית יש לעבור את השלב הראשון של קבלת התביעה כתביעה ייצוגית על ידי בית המשפט. לכן חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תביעות ייצוגיות על מנת לקבל את הייעוץ הטוב ביותר.

הגשת תביעה ייצוגית? איך בוחרים עורך דין תביעות ייצוגיות?

כאמור הגשת תביעה ייצוגית מוטב ותעשה על ידי עורך דין תביעה ייצוגית אשר רכש ניסיון רב בתחום זה. חשוב מאוד להבין כי משפטים אלו עשויים להימשך זמן רב ורמת המורכבות שלהם היא גדולה, על כן בחירת עורך דין תביעה ייצוגית היא הכרחית, ולכן אין להתפשר על ניסיון וידע.

הגשת תביעה יצוגית? רק עם עורך דין אליהו מלך!

משרדו של עורך הדין אליהו מלך כולל עורכי דין מן השורה הראשונה המתמחים בתחום התביעות הייצוגיות. כמו כן רשם משרד זה הצלחות רבות מאוד ותרם רבות לתיקון עוולות כאלה ואחרות. הגשת תביעה יצוגית המקצועיות ובאחריות. 

דיני עבודה