משרד:  072-3201205 א'-ה' 08:00-19:00 | תשלום חובות: 04-8600100 א'-ה' 08:00-18:00   פקס: 04-8678830     רח' הבנקים 3, חיפה (זמינות בכל איזור המרכז) 

עורך דין מקרקעין

מקרקעין

עבור רוב רובם של האנשים ואולי גם עבורכם, העסקאות הגדולות ביותר שתעשו בחייכם הן עיסקאות של רכישת מכירת דירה. ההיקף הכספי של עיסקאות אלה הוא עצום ועיסקאות כאלה מחייבות אתכם במקרים רבים גם להתחייבויות נוספות בגין מימון בסכומים משמעותיים. לפיכך רצוי ומומלץ שבכל עיסקה לרכישת/מכירת דירה תדאגו להסתייע בייעוץ המשפטי הטוב ביותר שתוכלו להשיג מעורך דין לרכישת/מכירת דירה ובכך להבטיח שזכויותיכם יישמרו ולא ייגרמו לכם נזקים והפסדים עקב טעויות אותן היה ניתן למנוע באמצעות קבלת הייעוץ המתאים.

רכישת/מכירת דירה היא צעד רציני ומהותי שיכולה להיות לו השלכה על איכות ורמת חייכם בעתיד. רוב האנשים מבצעים צעד כזה בליווי המשפחה אבל אין תחליף לאיש מקצוע שמייצג אתכם ושומר על זכויותיכם בעת ביצועם של מהלכים גורליים כאלה בחייכם.

חשוב מאוד שיעמוד לצדכם בתהליך הזה בעל מקצוע בתחום, עורך דין מקרקעין, הבקיא היטב בכל החוקים , התקנות והפרוצדורות הכרוכות ברכישת/מכירת דירה , אשר יוכל לסייע לכם לצלוח את כל הקשיים והבעיות הכרוכים בהתקשרות בעסקאות אלה ויבטיח כי בטרם תחתמו על ההסכם דירה ייבדקו לעומקם כל הפרטים והנתונים העובדתיים והמשפטיים הנוגעים לעיסקה שעל הפרק , לרבות המשמעות הרבה של גורם המיסוי אשר לא אחת מהווה את הגורם המרכזי בקבלת ההחלטה אם להתקשר בעסקה לרכישת/מכירת דירה-אם לאו.

עורך דין מקרקעין לרכישת/מכירת דירה, המומחה בתחום זה יבטיח את זכויותיכם בעיסקה מכל בחינה שהיא. אם אתם הצד הרוכש עו"ד מומחה ייבדוק לפרטי פרטים את זכויות המוכר בדירה והאם רובצים על הדירה שיעבודים או עיקולים כלשהם וכן את התאמת הצהרות המוכר לנתונים הפיזיים , התיכנוניים והחוקיים של הדירה. אם אתם הצד המוכר עו"ד מומחה יבדוק עבורכם מראש את השלכות המכירה על חיובי המס שלכם וכן ייפעל להשיג עבורכם במסגרת המו"מ עם הרוכש את התנאים הטובים ביותר שניתן להשיג בהסכם המכירה.

במשרד עורכי דין מלך תוכלו למצוא עורכי דין שמאחוריהם היקף עצום של עיסקאות בתחום זה לאורך שנים ארוכות, על כל הכרוך בכך מבחינת הידע , הנסיון והמיומנות הנחוצים לטיפול נאות בעסקאות אלה.

עורכי הדין במשרדנו בקיאים בה כל דקדוקי החוק והתקנות הנוגעים לעיסקאות מסוג זה והם מעודכנים בזמן אמת בכל חידושי פסיקת בתי המשפט בנוגע לעסקאות לרכישת/מכירת דירה, באופן המאפשר להם ללוותכם בכל צעד משלב תכנון העיסקה והמשא ומתן עם הצד שכנגד ועד לחתימת ההסכם, המעקב אחר קיומו והשלמת העיסקה ברישום כדין בלשכת רישום המקרקעין.

כל עורך דין מקרקעין במשרדנו הוא עו"ד מומחה ומנוסה בביצוע עיסקאות לרכישת/מכירת דירה ויעמוד לצידכם בהגנה על זכויותיכם בכל עיסקה לרכישת/מכירת דירה בה ייצג אתכם.

כל עסקת מקרקעין כוללת מאפיינים משלה. חשוב לתת לעורך דין מקרקעין טוב לבחון את מרכיביה. אם למשל אתם רוכשים דירה חדשה מקבלן חשוב כי עורך דין נדל"ן מטעמכם יבחן את החוזה ואת ההתחייבויות עליהן דורש מכם הקבלן לחתום. אין להסתפק במקרה כזה ואין לסמוך על הסיסמא הקבלנית השחוקה לפיה " זה חוזה סטנדרטי". עורך דין מקרקעין טוב יבדוק את עסקת הרכישה של דירה מקבלן אפילו עד רמת בעלי הקרקע המקוריים ומהות העסקה שנוצרה בין בעלי הקרקע לקבלן, וכן מגוון גורמים מורכבים וחיוניים שיש לבדוק קודם לחתימה על הסכם לרכישת דירה מקבלן.

גם ברכישת דירה יד שנייה חשוב לבדוק כי הנכס שאתם רוכשים אכן רשום על שם המוכר וכי לא רשומים על זכויות המוכר שעבודים ומשכונות למיניהם. יש לוודא עוד שאין מניעה לקבל את כל האישורים הדרושים לצורך סיום הרישום של הדירה על שמכם כדי להעביר, על מנת שניתן יהיה להעביר את זכויות הבעלות הנקיות בדירה על שימכם ולהשלים את תהליך הרכישה באופן מושלם ללא כל תקלה. שכירת שירותי עורך דין מקרקעין למכירת/רכישת דירה היא צעד ראשוני וחיוני לפני התקשרות בכל עיסקה כזו ושכירת שרותי משרד עורך דין אליהו מלך לצורך ייצוגכם בעיסקה תבטיח כי תיזכו לשירות המקצועי והנאמן ביותר , להבטחת הצלחת העיסקה.