משרד:  072-3201205 א'-ה' 08:00-19:00 | תשלום חובות: 04-8600100 א'-ה' 08:00-18:00   פקס: 04-8678830     רח' הבנקים 3, חיפה (זמינות בכל איזור המרכז) 

עורכי דין מקרקעין

איך בוחרים עורכי דין מקרקעין מן השורה הראשונה? מה המשמעות של בחירת עורכי דין מקרקעין מעולים? מה תפקידו של עורך דין לענייני מקרקעין מטעמכם?

כאמור לרוב האזרחים בארץ ובעולם העסקאות של רכישת דירה או רכישת קרקע כזו או אחרת הם העסקאות המשמעותיות והגדולות ביותר שיעשו בימי חייהם. טיפול לקוי בעסקאות אלו עשוי להוביל בסופו של יום לעוגמת נפש גדולה ועל כן חשוב מאוד כי במקרים אלו תקבלו את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר על מנת לצלוח את המעבר מדירה לדירה, כלומר, לצלוח את שתי העסקאות גם של מכירת הדירה הישנה וגם של רכישת הדירה החדשה בצורה טובה וללא תקלות מיותרות.

עורכי דין בתחום המקרקעין מכירים את החוקים והתקנות על בוריים, ידע זה מעניק להם יתרון גדול מאוד שכן ברכישת דירה או קרקע ישנם הרבה מאוד סעיפים ותתי סעיפים אשר יש להבין בהם על מנת לדעת להתמודד נכון הן עם רשויות החוק , הרשויות המוניציפאליות והן עם המוכר או הקונה ובאי כוחו העומדים מנגד.

עו"ד מקרקעין חיפה או מכל מקום אחר בארץ אשר יפעל מטעמכם ידע גם לעזור במתן פתרונות למצבים מסובכים אם וכאשר יקרו. כמו כן עו"ד מקרקעין חיפה יהיה אחראי לחלק החשוב ביותר שהוא עריכת החוזה הטוב ביותר עבורכם. לשם כך נחוצים גם ידע רב ובמיוחד ניסיון.

עו"ד מקרקעין? איך בוחרים את העורך דין שלכם?

כפי שנאמר קודם לכן אין שום תחליף לניסיון, עו"ד מקרקעין אשר פועל שנים רבות במתן פתרונות ועזרה לאזרחים אשר מעוניינים לבצע עסקאות מקרקעין כאלה ואחרות יש יתרון גדול מאוד בשל העובדה כי נתקל כבר בסיטואציות רבות. חשוב מאוד לקבל חוות דעת חיובית על עורכי דין מקרקעין אשר תרצו למנות מטעמכם.

משרד עורכי דין מקרקעין אליהו מלך לשירותכם!

משרד עורכי דין מקרקעין אליהו מלך מעסיק עורכי דין מהמעולים ביותר ובעלי ניסיון רב וכאמור ידע רב. אחריות מלאה על כל טיפול וייעוץ. שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך, ייצוג ושמירה על האינטרסים לשביעות רצון הלקוחות.